Com aprenguérem a menjar

L’acció educativa i social
del Programa EDALNU, 1961-1996

Aquesta publicació es fruit de l’exposició «Com aprenguérem a menjar. L’acció educativa y social del Programa EDALNU, 1961-1996» presentada al Palau de Cerveró de la Universitat de València, del 27 d’abril al 27 de setembre de 2017, que s’ha adaptat per a la seva presentació a la Seu Universitària Ciutat d’Alacant, des del 16 de maig al 28 de juny de 2018.

Com
aprenguérem
a menjar

Otras actividades de la Cátedra Carmencita

Presentación editorial Bromera – Fondo Bibliográfico

Con objeto de animar a la lectura en valenciano y de promocionar nuestros productos, la editorial Bromera ha ideado esta colección, compuesta de 11 libros que narran historias que tienen a nuestros alimentos como protagonistas. De esta manera: la xufa, la mel, la taronja, la carxofa, l’ametla, el caqui, l’oli, la pansa, el llangosti, el ñ´datil i l’arròs, cobran vida literaria.