FORMACIÓN

Com aprenguérem a menjar

L’acció educativa i social
del Programa EDALNU, 1961-1996

Aquesta publicació es fruit de l’exposició «Com aprenguérem a menjar. L’acció educativa y social del Programa EDALNU, 1961-1996» presentada al Palau de Cerveró de la Universitat de València, del 27 d’abril al 27 de setembre de 2017, que s’ha adaptat per a la seva presentació a la Seu Universitària Ciutat d’Alacant, des del 16 de maig al 28 de juny de 2018.

Com
aprenguérem
a menjar

II Ciclo de gastronomía vino y cine «De los banquetes del rey Sol a las revueltas del pan»

Organizado por la Sede Universitaria Ciudad de Alicante en colaboración con los profesores Joaquín Juan Penalva y Antonio Romero, el Centro de Gastronomía del Mediterráneo UA- Dénia y la Cátedra Carmencita de Estudios del Sabor Gastronómico. Joaquín Juan Penalva Juan Vicente Romero De Avila Marin Alexandre Peretó Rovira Mercedes Garcia Sanchez Rafael Poveda Bernabé Rafael Guerra Arce Beatriz RM Luis Mira Seller.